دسته‌بندی پرسش‌ها

14
ورود و ثبت نام
3
روند ثبت سفارش
2
پیگیری ارسال سفارش
4
بازگرداندن کالا
5
کد تخفیف و کارت هدیه
100000040
چند مرسوله ایی

سوالات متداول

این ظرفیت ارزانترین و با صرفه‌ترین ظرفیتی است که میتوانید از طریق آن به بازی کردن بپردازید. قابلیت بازی کردن به روی پروفایل شخصی خودتان از ویژگی‌های مهم این ظرفیت است. برای استفاده از بازیهای این ظرفیت دستگاه شما باید آفلاین (بدون اتصال به اینترنت) باشد.

طریقه راه اندازی: بعد از خریداری ظرفیت ۱ بازی موردنظر خود، به شما ایمیل و پسورد (نام کاربری و رمز عبور) داده میشود تا بتوانید وارد اکانتی که حاوی بازی موردنظر است بشوید. برای وارد شدن به اکانت دکمه ی خانه (وسط دسته) به روی کنترلر را نگه دارید. از کادر باز شده به روی گزینه ی Power رفته و سمت راست گزینه Switch User را انتخاب کنید. در صفحه ی بعد به روی علامت مثبت (New User) رفته و آنرا انتخاب کنید. در صفحه ی بعد اولین گزینه یعنی Create a user را بزنید. بعد از پذیرفتن شرایط و زدن Accept و انتخاب Next، در صفحه ی بعد و در کادر بالا (Sign in ID) نام کاربری یا همان ایمیلی که از ما دریافت کرده اید را وارد کرده و در کارد پایین رمز عبور را وارد میکنید. بعد از آن به روی Sign in زده و بعد از زدن گزینه های Next در ۶ صفحه ی بعد، گزینه ی Do this later را بزنید. حالا شما وارد اکانت حاوی بازی شده اید. هم اکنون به بخش تنظیمات (Settings) رفته و در قسمت بعد چهارمین گزینه یعنی Account Management را انتخاب کنید. در صفحه ی بعد پنجمین گزینه (Activate as Your Primary PS4) را زده و در صفحه ی بعد مطمئن میشوید اولین گزینه یعنی Activate غیر فعال (رنگ خاکستری) است. حالا از این قسمت برگشته (خارج شده) و از همان بخش تنظیمات و Account Management آخرین گزینه (Restore Licenses) را انتخاب میکنید. در صفحه ی بعد گزینه Restore را زده و بعد اتمام کار، مجددا دکمه وسط دسته را یکبار فشرده و از منو وارد قسمت Library شوید. در پایین به روی گزینه Purchased رفته و بازی مورد نظر را انتخاب و در قسمت بعد دانلود آن را شروع کنید. (فقط دانلود را شروع کرده و نیاز به اتمام دانلود نیست) حالا وارد Settings و سپس Account management شده و از آنجا Sign out را انتخاب کنید. حالا وارد اکانت خودتون شده و ادامه ی دانلود را انجام داده. (از قسمت Notification و سپس Downloads) و یا در صورت عدم امکان دانلود، دیتای بازی را از فروشنده های دیگر تهیه کنید. بعد از نصب دیتا. کنسول شما تا زمانی که قصد استفاده از ظرفیت خریداری شده را دارید نباید به اینترنت متصل باشد.

ظرفیتی با بیشترین ویژگی ها، قابل استفاده بصورت آفلاین و آنلاین، قابلیت بازی به روی حساب شخصی خودتان و همچنین امکان فروش مجدد آن.

حتما حتما در صورتی که اکانت ظرفیت ۲ خریداری کرده اید، بعد از اکتیو کردن اکانت، از اکانت sign out کنید تا مشکلی برای ظرفیت سوم اکانت پیش نیاد.

درصورتی که اکانت ظرفیت ۲ خریداری کردید و بعد از مدتی اکانت دی اکتیو شد میتونید دوباره داخل اکانت sign in کنید و اکانت رو اکتیو کنید.

طریقه راه اندازی: بعد از خریداری ظرفیت ۲ بازی موردنظر خود، به شما ایمیل و پسورد (نام کاربری و رمز عبور) داده میشود تا بتوانید وارد اکانتی که حاوی بازی موردنظر است بشوید.
برای وارد شدن به اکانت دکمه ی خانه (وسط دسته) به روی کنترلر را نگه دارید. از کادر باز شده به روی گزینه ی Power رفته و سمت راست گزینه Switch User را انتخاب کنید. در صفحه ی بعد به روی علامت مثبت (New User) رفته و آنرا انتخاب کنید. در صفحه ی بعد اولین گزینه یعنی Create a user را بزنید. بعد از پذیرفتن شرایط و زدن Accept و انتخاب Next، در صفحه ی بعد و در کادر بالا (Sign in ID) نام کاربری یا همان ایمیلی که از ما دریافت کرده اید را وارد کرده و در کارد پایین رمز عبور را وارد میکنید. بعد از آن به روی Sign in زده و بعد از زدن گزینه های Next در ۶ صفحه ی بعد، گزینه ی Do this later را بزنید. حالا شما وارد اکانت حاوی بازی شده اید. هم اکنون به بخش تنظیمات (Settings) رفته و در قسمت بعد چهارمین گزینه یعنی Account Management را انتخاب کنید. در صفحه ی بعد پنجمین گزینه (Activate as Your Primary PS4) را زده و در صفحه ی بعد مطمئن میشوید اولین گزینه یعنی Activate غیر فعال (رنگ خاکستری) است. (در غیر این صورت گزینه ی Activate را انتخاب میکنید تا بعد از اتمام به رنگ خاکستری دربیاید)
حالا از این قسمت برگشته (خارج شده) و از همان بخش تنظیمات و Account Management آخرین گزینه (Restore Licenses) را انتخاب میکنید. در صفحه ی بعد گزینه Restore را زده و بعد اتمام کار، مجددا دکمه وسط دسته را یکبار فشرده و از منو وارد قسمت Library شوید. در پایین به روی گزینه Purchased رفته و بازی مورد نظر را انتخاب و در قسمت بعد دانلود آن را شروع کنید. (فقط دانلود را شروع کرده و نیاز به اتمام دانلود نیست) حالا وارد Settings و سپس Account management شده و از آنجا Sign out را انتخاب کنید. حالا وارد اکانت خودتون شده و ادامه ی دانلود را انجام داده. (از قسمت Notification و سپس Downloads) و یا در صورت عدم امکان دانلود، دیتای بازی را از فروشنده های دیگر تهیه کنید. دیگر نیازی به ورود مجدد به ظرفیت خریداری شده نیست و شما همیشه میتوانید از طریق اکانت خودتان به استفاده از بازی بپردازید.

مهم: در صورتی که اکانت شما پس از مدتی دی‌اکتیو شد میتوانید دوباره اکانت را sign in کرده و دوباره آن را اکتیو کنید، سپس طبق مراحل قبل sign out کنید

ظرفیتی با داشتن تقریبا همه‌ی ویژگی‌های ظرفیت ۲ ولی با قیمتی ارزانتر! بازی کردن بصورت فقط آنلاین و امکان فروش مجدد از ویژگی های این ظرفیت است.

طریقه راه اندازی: بعد از خریداری ظرفیت ۳ بازی موردنظر خود، به شما ایمیل و پسورد (نام کاربری و رمز عبور) داده میشود تا بتوانید وارد اکانتی که حاوی بازی موردنظر است بشوید.
برای وارد شدن به اکانت دکمه ی خانه (وسط دسته) به روی کنترلر را نگه دارید. از کادر باز شده به روی گزینه ی Power رفته و سمت راست گزینه Switch User را انتخاب کنید. در صفحه ی بعد به روی علامت مثبت (New User) رفته و آنرا انتخاب کنید. در صفحه ی بعد اولین گزینه یعنی Create a user را بزنید. بعد از پذیرفتن شرایط و زدن Accept و انتخاب Next، در صفحه ی بعد و در کادر بالا (Sign in ID) نام کاربری یا همان ایمیلی که از ما دریافت کرده اید را وارد کرده و در کارد پایین رمز عبور را وارد میکنید. بعد از آن به روی Sign in زده و بعد از زدن گزینه های Next در ۶ صفحه ی بعد، گزینه ی Do this later را بزنید. حالا شما وارد اکانت حاوی بازی شده اید.

مهم: در صورت مشاهده پیامی مبنی بر اکتیو کردن اکانت به روی PS4، شما حتما باید گزینه Do Not Change را بزنید. در صورتی که پیامی به شما نشان داده نشد، پس از وارد کردن اکانت داخل دستگاه خود، حتما به مسیر Settings سپس Acoount Management رفته و گزینه‌ی Active as your primary رو بزنید؛ در این صفحه حتما چک کنید که گزینه‌ی Deactive، خاکستری (فعال) باشد در غیر این صورت شما باید گزینه‌ی دی‌اکتیو رو زده و از خاکستری شدن آن اطمینان حاصل کنید.

بعد از آن از منو وارد قسمت Library شوید. در پایین به روی گزینه Purchased رفته و بازی مورد نظر را انتخاب و در قسمت بعد دانلود آن را شروع کنید. و یا در صورت عدم امکان دانلود، دیتای بازی را از فروشنده های دیگر تهیه کنید. پس از اتمام دانلود و متصل بودن به اینترنت میتوانید برای همیشه در اکانت خریداری شده به بازی کردن بپردازید.

با توجه به افزایش شدید و روز افزون قیمت دلار و در نتیجه افزایش قیمت بازیها از امکاناتی که میتوان تا حدی از قیمت نهایی هر ظرفیت برای مشتریان کاست، فراهم کردن ظرفیت اشتراکی است.

ظرفیت اشتراکی چگونه کار میکند؟ ظرفیت اشتراکی مختص ظرفیت ۲ اکانت های پلی استیشن می‌باشد و دلیل نامگذاری آن به اشتراکی در دسترس بودن همزمان ظرفیت ۲ برای ۲ نفر است. تمامی امکانات و قابلیت های یک ظرفیت ۲ را داراست و هیچگونه تفاوتی ندارد. و هر دو نفر بطور همزمان می‌توانند بدون تداخل به بازی کردن بپردازند. تنها تفاوت ظرفیت اشتراکی این است که شما پس از ۱۰ تا ۳۰ روز (این عدد کاملا تصادفی است) نیاز خواهید داشت بار دیگر اکانت را اکتیو‌ پرایمری کنید (که این عمل بیشتر از ۵ دقیقه زمان نمیبرد) و بعد به ادامه بازی بپردازید. جز این مورد هیچ تفاوتی با ظرفیت ۲ عادی ندارد. آموزش لازم برای انجام این عمل به شما مشتریان داده میشود. لازم به ذکر است تعداد بسیار زیادی هم اکنون ظرفیت های اشتراکی را بفروش می‌رسانند و ممکن است مشتریان از این قضیه بی اطلاع باشند. همچنین تعدادی از همکاران به منظور کاهش ندادن قیمت‌های خود و بالا بردن غیر طبیعی قیمت و در نتیجه سود بیشتر حاضر به فروش ظرفیت ۲ به صورت اشتراکی نمیباشند

اکانت های فروشگاه گیمز هیرو اکانت ۱۰۰ درصد قانونی بوده و به هیچ عنوان از گیفت های دزدی یا هکی در خرید آن استفاده نمیشود لذا امکان بن اکانت یا کنسول صفر میباشد.
لازم به ذکر است تمامی اکانت ها ریجن ۱ آمریکا می‌باشند

ایجاد تغییر در اکانت از جمله تغییر پسورد اکانت، تغییر ایمیل، تغییر آنلاین ایدی، دی اکتیو کردن تایید دو مرحله ای یا تغییر شماره موبایل اکانت و تغییراتی که باعث اختلال در کارکرد اکانت شود باعث خارج شدن اکانت از گارانتی می گردد.
 

فروشگاه گیمز هیرو هیچگونه مسولیتی در قبال تحریم ها یا قوانین سونی ندارد و موظف به پرداخت هیچگونه ضرر و زیانی به مشتری نیست.
 

  • درصورتی که اکانت توسط سونی از دسترس خارج شود فروشگاه هیچگونه مسولیتی در قبال تحریم ها یا قوانین سونی ندارد و موظف به پرداخت هیچگونه ضرر و زیانی به مشتری نیست.
  • ایجاد تغییر در اکانت از جمله تغییر پسورد اکانت، تغییر ایمیل، تغییر آنلاین ایدی، دی اکتیو کردن تایید دو مرحله ای یا تغییر شماره موبایل اکانت و تغییراتی که باعث اختلال در کارکرد اکانت شود.
  • وارد کردن اکانت داخل سایت پلی استیشن نتورک یا برنامه پلی استیشن اپ.
  •  اکتیو کردن اکانت توسط صاحب ظرفیت ۳همچنین
  • بازی کردن داخل یوزر اکانت توسط صاحب ظرفیت ۲.
  • جا به جا کردن اکانت بدون هماهنگی با پشتیبان مربوطه و یا فروختن اکانت بدون هماهنگی با پشتیبان مربوطه
  •  فحاشی در پلی استیشن نتورک از طریق اکانت و یا هر اقدامی که باعث بن شدن اکانت از طریق سونی شود.
    در صورت بروز هر یک از موارد بالا فروشگاه گیمز هیرو موظف به انجام هیچگونه خدماتی نیست.